Syddjurs Kommune: Controller til Sundhed og Ældre med fokus på Syge – og Hjemmeplejen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sundhed og Ældre søger en controller til områdets stærke økonomiteam som skal have et særligt fokus på at understøtte Kommunens Borgerteams.

Syddjurs Kommune har store ambitioner omkring at skabe en moderne fleksibel syge- og hjemmepleje for Kommunens borgere. Derfor er der etableret Borgerteams, hvor forskellige fagligheder i fællesskab skal have fokus på bedst mulig service til særligt de ældre borgere. I Borgerteams har medarbejderne stor indflydelse på organiseringen af hverdagen både for at skabe en moderne og fleksibel arbejdsplads, der kan tiltrække dygtigt personale og fordi vi tror på, at den borgernære medarbejder bedst ved, hvad der skaber det gode liv for den ældre borger.

Samtidigt skal der være nogle tydelige økonomiske rammer, som både sikrer, at det politisk fastsatte serviceniveau leveres, og at Borgerteams fungerer optimalt. Den kommende controller skal sikre netop dette i samarbejde med lederne i Borgerteams.

I denne stilling vil du komme tæt på driften og være den, der skal formidle oplysninger om løn, vikarforbrug, kørselsudgifter til områdets ledere. Samtidigt skal du tilskynde forandringer, som reducerer omkostningerne, så mest muligt af de afsatte midler går til ydelser rettet mod borgerne.

Vi forventer, at du:

  • Har en økonomisk grunduddannelse. Du kan både være kontoruddannet, finansøkonom eller måske nyuddannet fra universitetet.
  • Du har kompetencer i at bearbejde og formidle data og økonomi.
  • Du skal brænde for, i samarbejde med de sundhedsfaglige medarbejdere at optimere syge- og hjemmeplejen
  • Er en holdspiller, som kan hjælpe vores team, og være en del af et godt arbejdsmiljø.
Dine opgaver vil være:
  • Økonomisk sparringspartner for lederne i borgerteamsorganisationen.
  • Økonomiopfølgning på Borgerteam. Hver måned rapporteres til politikerne, men de enkelte borgerteams følger økonomien løbende, som en del af planlægningsopgaven
  • Opfølgning på sygefravær, vikarudgifter, lønforbrug m.v.
  • Skabelse af bedst mulige styringsværktøj for de lokale ledere. Du skal skabe og vedligeholde et overblik for lederne.
  • Sikre at det data, det benyttes i værktøjerne opdateres nemt. Der ligger en udviklingsopgave i at gå fra at præsentere lederne for forskellige rapporter til en mere automatiseret ledelsesinformation.
Vi tilbyder:
  • et udfordrende og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • et uformelt arbejdsklima i en dynamisk og stor organisation, hvor du får en bred berøringsflade på tværs af fagområder.
  • flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Du vil blive en del af økonomiteamet i Sundhed og Ældre, som består af 5 fagligt stærke kollegaer. Her får du kollegaer, der i dag sidder med lignende opgaver bl.a. vedrørende plejehjemmene. Der er derfor også rum til en ny kollega, som kan være nyuddannet eller ikke har mange år kommunal erfaring.  

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse sker efter konkret forhandling og gældende overenskomst og vil afspejle din erfaring og kompetencer.

Teamet har kontorplads på Rådhuset i Ebeltoft, (Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft), men vi arbejder også fleksibelt hjemmefra eller i Kommunens administration i Hornslet.

Du har mulighed for at tilrettelægge fleksibel arbejdstid.

Ansættelsesproces

Der er frist for ansøgning torsdag den 14. september 2023

Samtaler forventes gennemført 19. september 2023 på Ebeltoft Rådhus, Lundbergsvej 2.

Der forventes kun én runde, men det udelukkes ikke, at der kan være behov for yderligere dialog.

Du forventes at tiltræde snarest muligt eller senest 1. november 2023

Flere oplysninger

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet eller har spørgsmål til jobopslaget, kan du kontakte afdelingsleder Martin V. Andersen på 21 12 42 06

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

 Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
  
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=50e90d48-5bed-4cef-b8c3-cc96064c6199

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897009

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet