Sundhedsplejerske med passion for skolearbejdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansættelse 1. april 2024 eller snarest herefter 

30 - 35 timer ugentligt 

Har du lyst til at arbejde som skolesundhedsplejerske i en kommune hvor vi vælter os i spændende opgaver og hvor den gode start på skolelivet står øverst på dagsordenen? Og har du lyst til at være en del af en arbejdsplads med masser af dynamik, fleksibilitet og engagement? Så er det dig, vi søger, som vores nye kollega!
 
Om os 

  • Vi er en gruppe på 19 sundhedsplejersker og en sekretær. Skoleteamet består af 4 erfarne skolesundhedsplejersker, hvor du bliver den femte.
  • Du får mulighed for at være med til at udvikle skolesundhedsplejen – da vi i 2024 har fokus på data og udvælgelse af temaområder og indsatser, der er relevante for løsningen af kerneopgaven på skoleområdet.
  • Du får adgang til kurser og efteruddannelse, så du udvikler dig fagligt.
  • NOVAX bliver dit dokumentationssystem. Derudover arbejder vi med BørnUngeLiv.
  • Du får supervision og mulighed for kollegial faglig sparring. 
  • Du bliver en del af en dynamisk organisation med fokus på kvalitet og muligheder.
  • Du bliver organiseret i Familieafdelingen, og får mulighed for et tæt tværfagligt samarbejde med bl.a. skolelærere, PPR og familierådgiver. 
  • Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø med professionelle, ambitiøse og modige kollegaer
  • Du får sociale kollegaer og bliver inviteret til både personalearrangementer og månedlige kollegakaffe efter arbejde. 
  • Du tilbydes et grundigt introduktions- og mentorforløb. 
Om dig 
  • Er uddannet sundhedsplejerske  
  • Forstår at arbejde selvstændigt som selvtilrettelægger og samtidig kan være teamplayer. 
  • Er fleksibel, åben og positiv. 
  • Er udviklings- og omstillingsparat.
  • Er faglig velfunderet med interesse for at arbejde med skolebørn ud fra nyeste viden.
  • Er indstillet på at deltage aktivt i udviklingen af skolesundhedsplejen og har flair for det.
  • Ser faglighed og samarbejde som hinandens forudsætninger for at kunne lykkes.
  • Er organisatorisk nysgerrig – kan se sundhedsplejen og dig selv som en del af organisationen/Syddjurs kommune i et sammenhængende perspektiv til gavn for børn og familier. 
  • Bidrager til det sociale fællesskab. 
  • Brænder for at gøre en forskel for skolebørn i Syddjurs Kommune 
Er det dig vi har beskrevet, så send os din ansøgning.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 

Vil du vide mere? 
Er du velkommen til at kontakte konstitueret leder af sundhedsplejen Malene Thomsen på 21 19 20 54

Du kan også kontakte tillidsrepræsentanten Inge Søgaard på 29 44 96 12 for at få yderligere oplysninger om stillingen. 

Se i øvrigt  
https://www.syddjurs.dk/da/borger/boern-unge-og-familie/sundhedsplejen/ 

Det praktiske 

Ansøgningsfrist er onsdag den 15. marts 2024 kl. 12.00.  

Ansættelsessamtaler forventes afholdt på Tingvej 17 i Hornslet tirsdag den 19. marts 2024 

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

 Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990051

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet