Struktureret og serviceminded sagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv i en organisation, hvor vi er vant til at arbejde sammen i fællesskab? Hvor vi stiller krav til hinanden, skaber resultater og samtidig har en god trivsel? Hvor vi tror på, at rigtig meget kan lade sig gøre, når vi arbejder sammen – ingen kan alt, alle kan noget og sammen når vi målet? Så har vi den rette stilling for dig!

Hvad søger vi?

Vi søger en ny kollega, fordi en af vores sagsbehandlere har søgt andre udfordringer. Du kommer til at arbejde med sagsbehandling på kontanthjælpsområdet, behandling af enkeltydelser, samt andre ydelsesområder. Det indebærer både kompleks sagsbehandling og serviceminded og respektfuld dialog med kommunens borgere. Du får med andre ord mulighed for at fordybe dig i spændende opgaver, samtidig med at du skal kunne kommunikere, så vores borgere forstår det. Stillingen er en fast fuldtidsstilling, hvor den primære arbejdsplads er på rådhuset i Ebeltoft. Der er også mulighed for brug af hjemmearbejde på sigt.

Vi ønsker stillingen besat senest 1. april 2024.

Hvem er du?

Opgaverne kalder på en kollega, der går struktureret til opgaven, og som er god til at arbejde sammen med andre. Det er vigtigt, at du evner at se dig selv ind i helheden og kan prioritere og strukturere dine opgaver derefter. Vi vægter dine evner til at skabe gode relationer, så samarbejdet fungerer så godt som muligt. Har du kendskab til ydelsesområdet eller beskæftigelsesområdet vil det være en fordel, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har den rette profil og den rette tilgang til opgaveløsning og samarbejde – så skal vi nok lære dig arbejdsopgaverne.

Vi ser gerne vores nye kollega med:

  • en baggrund som uddannet kontorassistent, administrationsbachelor, finansøkonom eller lignende
  • erfaring fra at arbejde i en politisk ledet organisation
  • empati og forståelse for borgernes svære livssituation
  • evnen til at arbejde under pres og med skarpe deadlines
  • flair for at bruge forskellige IT-systemer.
Det er vigtigt for os, at vores nye kollega har interesse for at indgå i samarbejde om faglighed, men også om vores fælles trivsel – vi vægter en god portion humor!

Teamet du bliver en del af

Du bliver en del af et team, der er en del af afdelingen Borgerservice og Ydelse. Teamet består på nuværende tidspunkt af 5 medarbejdere, som vil blive dine nærmeste kollegaer. Du skal derfor kunne begå dig i et team, hvor man løfter i flok – også selvom du samtidig er ansvarlig for egen sagsstamme. Vi arbejder hele tiden med vores kultur og værdier. Vi forventer derfor, at du aktivt deltager i dialoger om svære emner, såsom kommunikation, trivsel, samarbejde og løsning af kerneopgaven. Borgerservice og Ydelse består af 50 medarbejdere, og er en afdeling der organisatorisk er blevet sammenlagt i efteråret 2023. I forbindelse med denne fusion arbejder vi på at skabe en fælles kultur og forståelse for hinandens opgaveløsning.

Hvad tilbyder vi?

Vi kan tilbyde et spændende arbejdsområde, som er udfordrende og under konstant udvikling, både politisk, men også i forhold til faglighed og nytænkning.
Vi tilbyder flekstid, mulighed for hjemmearbejde og sundheds- og medarbejdertilbud.
Syddjurs Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Løn- og ansættelsesvilkår

Tiltrædelse pr. 1. april 2024.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst på området.

Arbejdsstedet er Borgerservice og Ydelse, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft.

Vil du vide mere?

Så kontakt gerne Afdelingsleder for Borgerservice og Ydelse, Ole Frederiksen på 25 11 05 17.

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 18. februar 2024.

Vi forventer at holde samtale den 22. februar 2024.


Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
 
 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986912

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet