Projektleder – Bygherrerepræsentant til gennemførelse af byggeprojekter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted:  Syddjurs Kommune
                           Afdeling Trafik og anlæg
                           Rådhuset
                           Lundbergsvej 2
                           8400 Ebeltoft

Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flextid

Ansættelsestidspunkt: Hurtigst muligt eller senest 1. april 2024.

Vi søger en projektleder til gennemførsel af byggeprojekter.

Syddjurs Kommune er i udvikling og vi søger derfor en ny kollega til projektledelse af nybyggeri samt om- og tilbygning af kommunens byggerier som intern bygherrerådgiver og bygherrerepræsentant.

Som projektleder er din opgave at gennemføre udvikling af projekter, f.eks. skoler, børnehaver og vuggestuer, samt forestå alle byggeprojekternes faser fra proces med interessenter, udbud af rådgivning, opførsel, ibrugttagning og overdragelse til drift.

Vi har særlig fokus på inddragelse af interessenter f.eks. institutionsledelser og -bestyrelser samt brugere af bygningerne, ligesom byrådet netop har vedtaget en bæredygtighedsstrategi med særlig vægt på kommunale ejendomme og med et mantra i strategien, at ”den mest bæredygtige kvadratmeter vi bygger, er den vi ikke bygger”, hvilket kommer til at stille krav til vores evne til at tage nye metoder i brug.

Vi sikrer samtidig, at byggerier bliver opført med gode, tidssvarende faciliteter til brugere og borgere samtidig med, at vi sikrer energieffektive og driftsvenlig bygninger.
Du tilbydes et fagligt fællesskab, inspiration, hjælpsomhed og sparring samt en god stemning i afdelingen. Vores opgaver udføres i et tæt samarbejde med kommunens øvrige afdelinger.

Dine kvalifikationer:

  • Du er uddannet arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller tilsvarende. Det er en fordel hvis du har erfaring i projektledelse enten som bygherrerepræsentant, bygherrerådgiver eller projektleder på større byggerier.
  • Erfaring med programskrivning, dialog og proces
  • Inddragelse af interessenter
  • Gennemførsel af udbud
  • Kendskab til byggeriets almindelige betingelser og ydelsesbeskrivelser samt forståelse for alle byggeriets faser
  • Projektledelse fra idé til aflevering og overdragelse til drift
  • Økonomisk sans for budgettering og opfølgning
  • Er løsningsoreteret, god til at samarbejde med forskellige aktører og kan arbejde selvstændigt.
Hvad kan vi tilbyde:
  • Som ansat i Trafik og anlæg bliver du en del af et team, der har 15 ansatte med forskellig teknisk og administrativ baggrund.
  • Vi kan tilbyde et selvstændigt, ansvarsfuldt og afvekslende job i en fagligt velfunderet afdeling med positive kollegaer og et godt arbejdsmiljø.
Dine hovedopgaver bliver:
  • Ideoplæg, budgetoverslag og udbud.
  • Projektledelse og intern bygherrerådgivning af nybyggeri og ombygninger af kommunens bygninger fra idé til aflevering og idrifsættelse.
Øvrige forhold:
  • Arbejdstiden er fleksibel
  • Der er mulighed for 1 -2 ugentlige hjemmearbejdsdag, hvis de aktuelle arbejdsopgaver tillader det.
  • En spændende hverdag med varierende opgaver – teamwork i et åbent kontorlandskab med gode kollegaer.
  • Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jens Peter Langballe Sørensen på 23 28 24 66

Ansøgning sendes elektronisk via knappen ”søg job” under stillingsannoncen.

Ansøgningsfrist: mandag den 19. februar 2024, kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler: onsdag den 21. februar 2024

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.




 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985212

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet