BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
1. Brænder du for at arbejde med en bred vifte af løn- og personaleopgaver i en dynamisk og ambitiøs kommune?
2. Har du lyst til et job med ansvar, udfordringer og stor berøringsflade i hele organisationen?
Så har du her muligheden for at blive leder for 8 engagerede og kompetente løn- og personalekonsulenter, da den nuværende leder har valgt at gå på pension.
Du vil få det faglige og personalemæssige ansvar for teamet, og arbejdsopgaverne er knyttet til den daglige varetagelse af alle opgaver indenfor løn- og personaleadministration for Syddjurs Kommunes ca. 3200 medarbejdere.
Dine væsentligste opgaver vil blive:
- Personaleledelse og faglig sparring i teamet, hvor samtale og samarbejde præger hverdagen
- Skabe en synlig lønafdeling i organisationen, så inddragelse og medindflydelse sker naturligt
- Prioritering og koordinering af afdelingens opgaver, som sker med høj grad af medarbejderinddragelse
- Bevare/udbygge det faglige niveau i afdelingen bl.a. ved at sikre overenskomstfortolkning og vidensdeling i samarbejde med HR
- Deltagelse i det daglige arbejde med løn- og personaleadministrationen
- Har relevant faglig uddannelse og erfaring med lønbehandling, kendskab til lovgivning og offentlige overenskomster
- Har gode lederevner og erfaring med personaleledelse
- Er en nærværende, åben og løsningsorienteret leder
- Besidder forståelse og interesse for systemmæssige sammenhænge
- Går forrest i en travl hverdag og følger opgaverne til dørs, så der skabes tydelige resultater
- Har lyst og evne til at varetage både drifts- og udviklingsopgaver
- Er en god formidler både mundtligt og skriftligt
- Dygtige og engagerede medarbejdere og kolleger med stor driftsindsigt
- Et job med en afvekslende hverdag, hvor fokus på udvikling og tværgående samarbejde vægtes højt.
- En afdeling med fokus på kontinuerligt at forbedre processer og udnyttelse af systemer, hvor det giver værdi
- Gode muligheder for faglig, personlig og ledelsesmæssig udvikling
- En afdeling med en uformel tone og hvor arbejdsglæde vægtes højt
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår aftales i forhold til den relevante overenskomst.
Primært arbejdssted vil være administrationsbygningen i Ebeltoft.
Du vil komme til at sidde i et storrumskontor.
Løn- og Personaleadministration består af 8 medarbejdere og er forankret i kommunens fælles Stab med i alt 85 medarbejdere.
Stillingen ligger Finans, Løn og Indkøb (FLI) med reference til afdelingslederen for FLI. Udover FLI arbejder Staben med de klassiske stabsfunktioner som IT og Digitalisering, Budget og Styring og HR.
Tiltrædelse snarest og senest den 1. januar 2025.
Ansættelsesproces
Der er frist for ansøgning søndag den 17. november 2024
Første runde samtaler gennemføres torsdag 21. november 2024 i Administrationsbygningen i Hornslet, Tingvej 17, 8543 Hornslet
Anden runde samtaler gennemføres mandag den 25. november 2024 på Ebeltoft Rådhus, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft
Flere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder for Finans, løn og indkøb, Ingerlise Kirkegaard på 24 66 71 12.
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).
Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på www.syddjurs.dk/job.
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Syddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139020