Blæksprutte inden for Administration og Koordination i VVS-branchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dynamisk og multitaskende blæksprutte til at håndtere forskellige administrative opgaver og koordinere arbejdet internt.

Som blæksprutte vil du være ansvarlig for at jonglere med opgaver som fakturering, e-mail- og telefonhåndtering samt koordination af interne medarbejdere på en effektiv og organiseret måde.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-HEB-U04".

Arbejdsopgaver

  • Fakturering:
    • Udarbejdelse og behandling af fakturaer.
    • Opfølgning på betalinger og håndtering af eventuelle spørgsmål fra kunder.
  • E-mail- og Telefonhåndtering:
    • Effektiv håndtering af indgående og udgående e-mails.
    • Besvarelse af telefonopkald og videregivelse af information til relevante parter.
  • Koordinering af Interne Medarbejdere:
    • Planlægning og koordinering af daglige opgaver for interne medarbejdere.
    • Sikre optimal ressourceudnyttelse og samarbejde på tværs af teams.
  • Ad hoc-opgaver:
    • Hurtig og effektiv håndtering af ad hoc-opgaver efter behov.
    • Fleksibilitet og evne til at tilpasse sig skiftende arbejdssituationer.


Faglige Kvalifikationer

  • Erferinger med lignede stilling. 
  • Erfaring med faktureringsprocesser.
  • Fremragende kommunikationsfærdigheder på Dansk, både skriftligt og mundtligt.
  • Evnen til at bevare overblikket og prioritere opgaver i en travl hverdag.
  • Erferinger med MS office og med IT programmet "Ordrestyring" er kun en fordel.
  • Godt kendskab til VVS eller grossistbranchen(Vigtigt


Personlige kvalifikationer

  • Proaktiv og selvstændig arbejdsstil.
  • Høj grad af ansvarlighed og pålidelighed.
  • Teamspiller med gode samarbejdsevner.


Særlige forhold

  • Fast stilling
  • Deltids stilling (25 - 32) timer pr. uge alt efter ønske
  • Sundhedsforsikring
  • Morgensording hver fredag
  • Løn efter kvalifikationer
  • Fremmøde i starten, når man er selvkørerne er der mulighed for hjemmearbejde dage.
  • Oplærnigs mulighed indtil man er selvkørende. 


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-HEB-U04".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981000

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet