Alsidig administrativ medarbejder med flair for økonomi og borgerkontakt til Sundhed og Ældre, Syddjurs Kommune (genopslag)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores dygtige kolleger har valgt at gå på pension med årets udgang. Derfor er vi på jagt efter den helt rigtige nye kollega.

Det lykkes desværre ikke i første omgang, hvorfor stillingen genopslås.

Brænder du for kommunal administration og vil du være med til løfte de mange administrative og økonomiske opgaver, der ligger i vores sekretariat? Ser du en spændende udfordring i at samarbejde og servicere bredt i en stor organisation med cirka 1.000 kolleger? Så skynd dig at sende en ansøgning til os.

I sekretariatet bliver du nærmeste kollega med en anden administrativ medarbejder og vil generelt få en stor kontaktflade ud i Sundhed og Ældre, samt i de centrale enheder i Syddjurs Kommune. Du vil referere til en nyoprettet sekretariatschef-funktion, som dækker fagområderne Børn og Læring samt Sundhed og Ældre.

Ansættelsen af sekretariatschefen forventes afsluttet i december 2023 og med tiltrædelse 1. februar 2024.

Om jobbet

Stillingen indeholder en lang række varierende opgaver og falder overordnet ind i følgende kategorier:

  • Understøttelse af sundheds- og ældrechefen (journalisering, mødebooking, indkøb m.m.)
  • Håndtere indkommet post (journalisere og videreformidle til de rette m.m.)
  • Diverse opgaver forbundet med løn (indberetning af løn og fravær/ferie, oprettelser i lønsystemet, oprettelse af arbejdstidsplaner, overblik over restferie m.m.)
  • Bogføre fakturaer og oprette faktureringer
  • Telefonbetjening ift. borgere, pårørende og kolleger
  • Sagsbehandling ift. kørselsbevillinger til læge og speciallæge
  • Superbruger ift. Acadre
  • Diverse ad hoc opgaver
Du vil indgå i dagligt samarbejde med kollegerne i sekretariatet, samt indgå i samarbejde med og servicere decentrale ledere og kolleger i Sundhed og Ældre.

Om dig

Vi er på udkig efter en kollega, der:
  • har en relevant kontoruddannelse og erfaring indenfor kommunal administration
  • arbejder selvstændig, struktureret og er god til at skabe systematik og overblik
  • er omhyggelig og detaljeorienteret i sin opgaveløsning
  • er god til at tale med borgere og kan lide telefonbetjening og i den forbindelse være lyttende, vise forståelse og guide borgere
  • kan håndtere og være i svære telefonsamtaler
  • har gode samarbejdsevner og sætter en ære i at levere et højt serviceniveau
  • har kendskab til ferielov, barselsregler, overenskomster mv.
  • er fortrolig med Office-pakken, særligt Outlook, Excel og Word
  • har flair for at anvende digitale systemer og nemt ved at sætte sig ind i (nye) IT-systemer
  • har blik for udviklingspotentialer, kan tage initiativ og arbejde selvstændigt
  • trives i en travl og omskiftelig hverdag med deadlines
  • er udadvendt, har en positiv indstilling og et godt humør.
  • er fleksibel i forhold til den samlede opgaveportefølje i sekretariatet
Vi benytter blandt andet systemerne Acadre, Cura, TARGIT, AS2007, ØS-Indsigt og SD-Løn. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til disse systemer.

Vi tilbyder
  • Et afvekslende, spændende og udfordrende job i en organisation under stadig udvikling
  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af egne arbejdsopgaver
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et uformelt kollegialt miljø med engagerede kollegaer
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage (efter aftale med nærmeste leder)
Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med ansættelse senest pr. 1. marts 2024.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst.

Der vil blive indhentet straffeattest ved evt. ansættelse.

Vil du vide mere?

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte sundheds- og ældrechef Niels M. K. Diedrichsen på 20 12 79 22.

Læg gerne en besked eller send en sms, hvis ikke telefonen bliver besvaret når du ringer. Du vil herefter blive ringet op hurtigst muligt.

Der er ansøgningsfrist onsdag den 14. januar 2024 til midnat

Der vil blive afholdt samtaler onsdag den 22. januar 2024 fra kl. 12.00 og frem.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
  
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958190

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet